De legendarische VVD nieuwjaarsborrel

detail iamge 09januari
09 januari 2023 18:00 Café/restaurant Jack (verzamelen bij het Stadhuis)

Op de eerste maandag na het reces houden wij onze traditionele nieuwjaarsborrel. De laatste twee keer is dit door COVID19 niet doorgegaan, maar dit jaar willen we het dubbel en dwars inhalen. Wij verzamelen aansluitend aan de jaarlijkse nieuwjaarsborrel van het Stadhuis. Bij JACK zullen we het nieuwe jaar feestelijk inluiden en er wordt zeker gespeeched! Voor nieuwe leden is het ook een mooi moment om alle wethouders, gemeenteraadsleden, wijkraadsleden en bestuursleden van de Rotterdamse VVD te ontmoeten. De borrel is (tot op zekere hoogte) op onze kosten en traditioneel is deze heel druk bezocht.  Viert u dit met ons mee? We zien u graag op maandag 9 januari om 1800u. Locatie: JACK, Raampoortstraat 10, 3032 AH Rotterdam Bestuur en Fractie VVD Rotterdam PS: In principe starten we rond 1800u en eindigen we rond 2000u; daarna blijven we open als de animo groot genoeg is.