Jaarlijkse Barbecue VVD Rotterdam

16 september 22
16 september 2022 18:00 Watersportvereniging Aegir (Prinsmolenpad 4)

Het bestuur van de Rotterdamse VVD nodigt je van harte uit voor de jaarlijkse barbecue die op vrijdag 16 september a.s. vanaf 18.00 uur zal plaatsvinden bij Watersportvereniging Aegir (Prinsmolenpad 4). Een gezellige mogelijkheid om bij te praten, maar vooral ook om kennis te maken voor diegenen die pas recent lid zijn geworden. Aanmelden kan door hier te klikken: VVD Rotterdam BBQ - vr 16 sept Belangrijke informatie BBQ - Geef bij de aanmelding aan of er specifieke dieetwensen en/of allergieën zijn.- De kosten zullen ongeveer 15 euro bedragen; meer details volgen per mail.- Je betaling is je toegangsbewijs.- Twee drankjes krijg je van ons; verder is de drank voor eigen rekening.- Aanmelden is verplicht!

Aan de slag voor Rotterdam